La Míriam López guanya el Campionat Llampec 2025

El bonic local dels Lluïsos d’Horta va acollir ahir diumenge el quart Campionat Llampec de Carcassonne.cat, aquesta modalitat en què el ritme és totalment frenètic i gairebé no hi ha temps de fer previsions ni recomptes de llosetes. Entre uns quants vam enredar l’Aleix Valls, que d’entrada només venia a mirar què tal això de jugar amb tan poc temps, de manera que vam passar a ser un nombre de jugadors parell (catorze) i ningú va haver de descansar.

Cinc minuts són molt pocs per tota la partida, podeu pensar. Efectivament, ho són: no en vam fer el recompte però un bon grapat de partides es van decidir per temps. És certament incòmode que el teu rival i el rellotge et vagin collant a parts iguals! D’entre aquestes partides en què el rellotge va fer de jutge, en destaquem la de la primera ronda entre la Míriam López i en Carles Garcia: a la premianenca se li va acabar el temps quan el rellotge rival marcava uns escassos dos segons. A partir d’aquí, però, una incontestable ratxa de dotze victòries de la Míriam va conduir-la al títol de la dona més ràpida del Carcassonne català 2025. Amb onze punts i aguantant el ritme a la Míriam gairebé fins al final, l’amfitrió Eduard Llorca va aconseguir la medalla de plata. Un nodrit grup de perseguidors va passar la segona meitat del matí esperant que els dos líders tinguessin alguna ensopegada: en Dani Angelats i en Jordi Carlos van acabar amb deu punts i la Núria Casanovas i en Samu Arroyo amb nou i mig.

Ens ve de gust explicar-vos que les cosines Vilanova (la Sílvia i l’Esther) van venir al campionat per parelles de Granollers i com que s’ho van passar bé, van decidir tornar a venir ahir (tot i l’escàs temps per partida) i que en Paco Hernández, l’Aleix Valls, la Judith Badia, (i alguns més, com en Roger Badia i l’Eric Corbalán, que ahir no hi eren) s’han anat convertint en habituals durant aquests darrers mesos i veiem progressos evidents en el joc de tots ells.

En qualsevol cas, el que ens ve més de gust dir-vos és que ahir va ser un matí ben bonic (amb el seu conseqüent tercer temps) gràcies a la bona conducta esportiva i festiva de tots els participants. Moltes gràcies!

El més probable és que les activitats carcassonneres que promocionem tornin al setembre o l’octubre amb la propera Lliga Catalana; en qualsevol cas, ja us ho anunciarem. De moment, us animem a participar al Campionat d’Azul que s’organitzarà diumenge que ve (sis de juliol) al matí al Club Amatent de Sant Vicenç dels Horts a partir de les 9:30. Us hi podeu inscriure omplint aquest formulari, i si voleu més informació, podeu escriure a l’organització al correu azulcatalunya@gmail.com